Čo robiť ak nejde tovar vložiť do košíka?

V prípade, že máte záujem objednať si tovar z nášho e-shopu, no nefunguje možnosť vložiť tovar do košíka, skúste obnoviť načítanie Vašej stránky pomocou tlačidla F5.

Pokiaľ nedôjde k zmene a stále sa Vám nedarí vložiť požadovaný tovar do košíka, kontaktujte prosím telefonicky naše operátorky na číslach 041 202 06 00.041 202 06 01. Operátorky Vám pomôžu objednať si tovar a tiež kontaktujú technikov, ktorí vyriešia problém s vkladaním tovaru do košíka.

Kontaktovať nás môžete i mailom a to na adrese objednat@najlacnejsie.sk. Do mailu je potrebné zadať všetky náležitosti objednávky, teda meno, priezvisko, adresu doručenia, telefónne číslo, mailovú adresu, spôsob platby, spôsob doručenia a názov a počet kusov tovaru, o ktorý máte záujem.



Čo robiť ak je pri tovare uvedená dodacia lehota na dotaz?

Zvyčajne je dodacia lehota na dotaz uvedená pri špecifických tovaroch, ktoré sa vyrábajú na zákazku. Uvádza sa preto, že každý výrobca má svoje kapacity tovarov, ktoré je schopný vyrobiť a uskladniť, kým s tovar pošle do obchodu. Môže sa však stať, že je práve plný a tento vybraný tovar by vyrobil až o niekoľko týždňov. Samotná výroba tiež môže trvať niekoľko týždňov a doručenie do nášho obchodu rovnako potrebuje určitý čas. Keďže nechceme zavádzať zákazníkov konkrétnou informáciu o dodacej lehote, ktorá je pri týchto špeciálnych výrobkoch neurčitá, zvolili sme túto možnosť.

Preto pokiaľ máte záujem objedať si tovar, pri ktorom je uvedená dodacia lehota na dotaz, je dobré kontaktovať naše operátorky, ktoré Vám preveria priamo u dodávateľa, ako rýchlo je schopný vyrobiť a doručiť k nám do spoločnosti tovar, o ktorý máte záujem.

  • Kontaktovať nás môžete telefonicky na číslach 041 202 06 00 alebo 041 202 06 01.
  • E-mail pre kontakt so zákazníkmi je objednat@najlacnejsie.sk.


Čo robiť ak sa nemôžem dovolať?

Naše operátorky sú tu pre Vás každý pracovný deň, v čase od 7.00h do 21.00h. Kontaktovať nás môžete telefonicky na číslach 0911 735 768 alebo 041/ 439 15 76. Pokiaľ sa nemôžete dovolať, bude to spôsobené tým, že na všetkých našich telefónnych linkách práve prebiehajú iné hovory. Odporúčame Vám zostať na linke, kde Váš hovor prevezme prvá voľná operátorka.

  • Kontaktovať nás môžete i mailom na adrese otazky@najlacnejsie.sk.


Čo robiť ak mi neprišiel potvrdzujúci mail?

Po každej odoslanej objednávke tovaru do našej spoločnosti Vám príde na mailovú adresu, ktorú ste uviedli do objednávky potvrdzujúci mail, ktorý je sumárom objednávky. Uvádzajú sa v ňom meno a adresa objednávajúceho, tovar, množstvo, dodacia adresa, spôsob platby a spôsob dodania tovaru.

Niektoré mailové schránky sú chránené proti spamovým správam. Pokiaľ Vaša e-mailová schránka vyhodnotí náš potvrdzujúci mail ako spamovú správu, presunie ho do priečinku SPAM, prípadne kôš. Ak teda očakávate potvrdzujúci mail, a on neprichádza, ako prvé odporúčame skontrolovať uvedené priečinky vo Vašej mailovej schránke.

Druhá možnosť prečo potvrdzujúci mail neprišiel je, že ste v objednávke zadali chybne Vašu mailovú adresu. Túto informáciu môžete preveriť telefonicky u našich operátoriek každý pracovný deň v čase od 7.00h do 21.00h. Kontaktovať nás môžete na číslach 0911 735 768 alebo 041/ 439 15 76.

Pokiaľ si objednávku zadávate príliš dlhú dobu je možné, že neprejde do nášho systému a z tohto dôvodu nedostanete ani potvrdzujúci mail. Informáciu o tom, či sme dostali Vašu objednávku je možné tiež preveriť telefonicky u našich operátoriek každý pracovný deň v čase od 7.00h do 21.00h. Kontaktovať nás môžete na číslach 0911 735 768 alebo 041/ 439 15 76.



Čo robiť ak som nedostal odpoveď na svoj dotaz?

Naše operátorky môžete kontaktovať na mailových adresách:

  • objednat@najlacnejsie.sk
  • otazky@najlacnejsie.sk
  • reklamacie@najlacnejsie.sk

Nech napíšete na ktorúkoľvek z týchto troch mailových adries, dostanete odpoveď na svoj dotaz. Pokiaľ ste kontaktovali našu spoločnosť prostredníctvom odpovede na mail, ktorý ste dostali ako potvrdenie Vašej objednávky, tak ste nekontaktovali nikoho. Potvrdzujúci mail je generovaný automaticky našim systémom a nie je možné naň odpovedať.

Pokiaľ ste napísali na niektorú z uvedených adries, svoju odpoveď dostanete do 24 hodín. Ak by došlo k situácii, že Vám na dotaz nikto neodpovedal, kontaktujte manažérku spoločnosti, ktorá preverí vzniknutú situáciu. Kontaktovať ju môžete na mailovej adrese:otazky@najlacnejsie.sk



Čo robiť keď sa mi nedarí zložiť tovar?

Hlavnou zásadou pri skladaní nábytku je nerozbaľovať súčasne viacero krabíc. Ak napr. skladáte skrinku z kuchynskej linky, všetko čo potrebujete na zloženie jednej skrinky nájdete v jednej krabici. Tá zvyčajne obsahuje korpus nábytku, dvierka, police, pánty, lepidlo, klince, skrutky i skrutkovač a všetko ostatné čo si zloženie danej skrinky vyžaduje. V prípade kedy rozbalíte viacero krabíc súčane vzniká riziko pomiešania uvedeného príslušenstva, ktoré môže znemožniť doskladanie tovaru.

Otvárať súčasne je nutné len krabice, ktoré sú označené rovnakým značením, napr. komoda 1/2, komoda 2/2. Tieto diely a súčasti patria k sebe a bez otvorenia oboch krabíc by nebolo možné nábytok zložiť.

Veľmi dôležité pri skladaní nábytku je postupovať podľa návodu. Ten je tvorený stručne a výstižne, vždy tak aby podľa neho dokázal nábytok zložiť i menej skúsený zákazník. Návod je tvorený z obrázkov, vďaka čomu si môžete skontrolovať, či Vám prišli všetky súčiastky. V prípade, že nejaká chýba je potrebné tovar odfotiť a fotky zaslať na mailovú adresu: otazky@najlacnejsie.sk.

Pracovníci reklamačného oddeleniaVám do 24 hodín odpovedia a poradia ako ďalej postupovať aby ste mohli svoj nábytok začať používať.

Pokiaľ máte pri skladaní nábytku pocit, že jeho jednotlivé časti treba upraviť, nerobte to. Ak budete skladať skriňu a jej regál je dlhší než šírka skrine, tak došlo k veľmi ojedinelej situácii, ktoú ale treba riešiť nasledovne. Odfotiť policu, najlepšie spolu s metrom aby bolo vidieť jej rozmer a fotky poslať na mailovú adresu: otazky@najlacnejsie.sk

.

Pracovníci reklamačného oddelenia kontaktujú dodávateľa, ktorý Vám vymení uvedený kus nábytku za nový, správny kus nábytku. Ak by ste regál zrezali sami a náhodou by sa poškodil či skrátil príliš, nebolo by viac možné uplatniť si naň 2 ročnú záručnú lehotu.



Čo robiť ak som si tovar poškodil pri montáži či používaní?

Ak došlo pri skladaní nábytku či pri jeho používani k poškodeniu, v rámci nášho pozáručného servisu máte možnosť využiť platenú reklamáciu. To znamená, odfotiť vzniknutú závadu a fotky poslať na mailovú adresu: otazky@najlacnejsie.sk.

Pracovníci reklamačného oddelenia kontaktujú dodávateľa, ktorý nám zašle cenu na výrobu nového kusu požadovaného nábytku. V prípade, že s cenou a dodacou lehotou budete súhlasiť, dodávateľ Vám uvedený kus nábytku vyrobí a pošle ho do našej spoločnosti, odkiaľ bude následne zaslaný Vám.



Čo robiť ak mám strach z nákupu cez internet?

Na internete sa človek stretne s množstvom nespokojných recenzií, ktoré v ňom vzbuducú pocit neistoty z nákupu cez internet. V našom e-shope však môžete zabudnúť na všetky Vaše obavy a naopak si vychutnať pocit z jednoduchého nákupu z pohodlia domova. Celý obchod totiž bude prebiehľ podľa Vašich požiadaviek.

Záruka vlastného výberu

Už pri zadávaní objednávky si zákazník sám vyberá tovar, o ktorý má záujem, farebné prevedenie, veľkosť tovaru, množstvo, ľavé či pravé prevedenie (napr. pri sedačkách). Takto sa eliminuje možnosť výberu nesprávneho typu nábytku, ktorá vzniká pri ústnej objednávke v kamennom obchode. Následne si vyberie spôsob dopravy – zásielkovou spoločnosťou alebo osobne a tiež spôsob platby. Za tovar je možné platiť prevodom peňazí na účet, na splátky cez spoločnosť Cetelem, na dobierku, teda v hotovosti pri prevzatí tovaru od kuriéra, prípadne pri osobnom odbere v Kysuckom Novom Meste. Pri osobnom odbere je možné za tovar platiť v hotovosti i prevodom.

Záruka vrátenia tovaru

Pri doručení tovaru či už prepravnou spoločnosťou alebo pri osobnom odbere má zákazník právo skontrolovať si tovar a v prípade poškodenia tovar neprevzať. Ak je tovar v poriadku ale doma sa predsa len rozhodnete, že Vám tovar nepasuje ku zvyšku nábytku v interiéri, môžete nám ho bez udania dôvodu vrátiť späť do 14 dní od prevzatia tovaru. Jedinou Vašou povinnosťou je doručiť k nám tovar na vlastné náklady nepoužitý v originálnom balení a my Vám vrátime späť celú sumu za tovar.

Záruka servisu

Ak máte ohľadne hľadaného tovaru otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď v našom e-shope priamo pri produkte, môžete kontaktovať mailom alebo telefonicky naše operátorky, ktoré odpovedia na každú Vašu otázku v pracovný deň v čase od 7.00h do 21.00h. Kontaktovať nás môžete na číslach 0911 735 768 alebo 041/ 439 15 76, prípadne na mailových adresách: objednat@najlacnejsie.sk, otazky@najlacnejsie.sk a reklamacie@najlacnejsie.sk.

Záruka istoty

Obávate sa nákupu, pretože denne vznikne množstvo internetových obchodov, ktoré po pár týždňoch či mesiacoch zaniknú? Naša spoločnosť je na trhu od roku 2008. Spolupracujeme s viac ako 60-timi dodávateľmi tovarov po celom svete. Disponujeme aj certifikátmi od dodávateľov.

I portály Heureka či Pricemania, ktoré fungujú ako nákupní radcovia označujú našu spoločnosť za overený obchod. A v neposlednej rade môže zvýšiť Vašu istotu z bezpečného nákupu i fakt, že až vyše 90 % zákazníkov, ktorí hodnotili náš obchod na Heureke nás odporúčajú ďalším zákazníkom. Do tohto hodnotenia sa zapojilo viac ako 3000 zákazníkov.



Čo robiť ak nájdem v inom e-shope nižšiu cenu?

Denne pre Vás porovnávame ceny tovarov e-shopov na Slovensku v snahe ostať naozaj najlacnejší. Ak by ste však náhodou našli identický tovar, ktorý máme v ponuke za vyššiu cenu než iný e-shop, napíšte nám. Cenu Vám dorovnáme a ešte navyše dáme zľavu. Pri výpočte ceny konkurencie vychádzajte z ceny tovaru vrátane dopravy. Veľa konkurentov totiž láka na nízke ceny tovaru, ale potom zaplatíte nehorázne čiastky za dopravu. Teda napríklad pokiaľ komoda u konkurencie stojí 80 €, ale za dopravu zaplatíte ďalších 50 € navyše, nie je možné očakávať u nás cenu za komodu len 80 €, pretože naša doprava je len 7,50 €. Počítame teda s celkovou cenou konkurencie vrátane dopravy. My Vám potom našu komodu predáme tak, aby cena vrátane našej dopravy bola nižšia, než cena komody od konkurencie vrátane ich dopravy. Kontaktovať nás môžete mailom alebo telefonicky v pracovný deň v čase od 7.00h do 16.00h na číslach 041 202 06 00 alebo 041 202 06 01, prípadne na mailových adresách: objednat@najlacnejsie.sk, otazky@najlacnejsie.sk a reklamacie@najlacnejsie.sk.

ReferencieArchiv
Zákazník ,  28.10.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Potom napíšem keď bude poskladaná
Zákazník ,  16.10.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Zákazník ,  15.10.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Zákazník ,  04.10.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Bohatý výber nábytku Super ceny
Zákazník ,  23.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Rýchle dodanie
Zákazník ,  21.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Zatiaľ super, ešte mám ďalšie veci objednané